Sølv i Graphis

F-2013: Den dyrebare tiden

Grand Prix og 4 × gull til Fasett

Grand Prix og 4 × gull til Fasett

Den regionale konkurransen Sterk Reklame skal vise resten av landet hva som er det beste av reklame og design i Stavanger-regionen. For andre år på rad ble Fasett tildelt den gjeveste prisen i konkurransen, Grand Prix.


 

Med flere innsendte arbeider enn noen gang var det svært mange spente ansikter å se da årets prisutdeling gikk av stabelen på Hall Toll fredag 8. november.

Den aller første medaljen som ble delt ut i konkurransen, en bronse, gikk til Fasett for annonsen som ble laget i anledning av at Stavanger lufthavn Sola sponset Norway Chess.

Foruten dette ble Fasett også tildelt tre diplomer; ”Ta bilde før du drar, Syden”/Avinor i kategorien Interaktiv kampanje, Årsrapport 2012/Sandnes Sparebank i kategorien Grafisk design, trykte medier, og for profilen til Wellbore i kategorien Grafisk design, identitet.
 

Takk til styringsgruppen for Sterk Reklame for en fin kveld og vellykket arrangement – og ikke minst; takk for et godt samarbeid med våre kunder som gjør det mulig å lage design og reklame som altså er blant det beste regionen vår har å tilby!

 

 

Og det var samarbeidet mellom Fasett og Avinor/Sola som skulle bli belønnet med spesielt mye metall denne kvelden.

 

 

Sølv i kategorien Utendørs til ”Logoer har også drømmer”. I forbindelse med lanseringen av helt ny Avinor-logo, gjorde Sola lokalt en utendørs forsterkningskampanje. En ballong, en snor og en sirkel vakte oppsikt flere steder i regionen – og i juryen.

 

 

Avinor + Nuart = sant”, hele ”lanseringskampanjen” for M-City sin utsmykking av av kontrolltårnet på Sola og ”utviklingen” av en helt ny severdighet i regionen vår stakk av med et sølv i kategorien åpen klasse.

 

 

I den største kategorien Kampanje fikk Fasett både sølv og gull, for henholdsvis ”Syden”/Avinor og ”Jaerlines”/Avinor.

 

 

To av filmene for Jaerlines/Avinor gjorde seg også gjeldende i kategorien Film/Motion, der det også ble sølv og gull.

For første gang ble også ”Gå ut-prisen” delt ut, en konkurranse initiert av styringsgruppen for Sterk Reklame og boardsleverandrøren JCDecaux.

Fasett vant prisen med bidraget ”Tørket og klart” for A. Idsøe.


Se case video her