Ny, nyere, Nysnø!

Nyhetsbrev mars 2018

Nyhetsbrev april 2018

Nyhetsbrev april 2018

Ny nasjonal kampanje fra VB

Folk mener så mangt, også om ting de ikke egentlig kan så mye om… I sin nye nasjonale kampanje ønsket VB å oppfordre flere til å spørre de beste rådgiverne når de vil ha råd om vann, varme og energi. Se filmene om de tilfeldige rådgiverne!

 

 

 

Let's Go Fjords!

En ny opplevelsesaktør i det viktige norske turismemarkedet er født. Tide og Norled står bak den nye guiden til de norske fjordene. Fasett har utviklet merkestrategi, navn, profil/identitet, språkdrakt og nettside – sistnevnte på tre språk, inkludert kinesisk! 

 

 

Ny, nyere, Noova!

Nytt navn, ny profil, ny nettside, ny kommunikasjon. Du kan trygt si at Energi System på Ålgård er blitt ny. Eller mer korrekt: De er blitt Noova! Se nærmere på identiteten som er tuftet på besparelse – men som samtidig ikke sparer på noe. Og en fin-fin video er det også. Klikk. Deg. Inn.

 

 

 

 

 

Det er innsiden som teller!

…men når det gjelder uis.no var det på høy tid at utsiden hentet seg kraftig inn også. Se (og les!) hva vi gjorde for å skape et bedre førsteinntrykk for universitetet – som forresten kan skilte med rekordmange søkere til årets opptak.

Vil du ha overskudd? Bytt bank!

Det er i hvert fall et godt sted å begynne. Nå gir nemlig Sandnes Sparebank, som en av de aller første i landet, alle kundene sine en del av bankens overskudd. Lanseringen av kundeutbytte blir behørig feiret i diverse kanaler, og har du ikke sett kampanjen allerede er det null problem: Da kan du se den her. 

 

 

Jøss! Du verden!

Ja, for det er kanskje flere direkteruter fra Sola enn du tror. Hele 36 stykker, for å være nøyaktig. Det er Avinor Stavanger Lufthavn ute og understreker i i vår siste kampanje for flyplassen som ble lansert denne uken. Vil du se dem, alle sammen? Da foreslår vi at du går (direkte!) til alle direkterutene.

 

 

Nå snakker vi Hyttebok her, altså.

I Stavanger Turistforening sine hytter finner du nå håndlagde hyttebøker for å samle opplevelser, historier og turtips til de som kommer etter. Som seg hør og bør er bøkene steingrå med håndmalt, rød ”T” på. Hyttebøkene er gjort mulig av Lyse, som også var vår oppdragsgiver. Hvordan det ser ut når vi maler på 60 hyttebøker? Klart vi har en video!

 

 

Storfint europeisk besøk

Helgen 13. – 15. april var vi vertskap for 25 daglige ledere og kreative ledere fra Portugal og Spania i sør til Russland i nord. Anledningen var «Spring summit 2018» for +Imagepartners, det internasjonale nettverket av uavhengige kommunikasjonsbyråer som Fasett er medlem av.
 
Det var en innholdsrik helg med utveksling av kunnskap, erfaringer og innsikt, sammen med foredrag om adferdsøkonomi og selvfølgelig: en tur til «The Fjords» med mat på Helleren. Magic! Noter deg som kunde i Fasett at vi nå kan trekke på ressurser fra disse gode kollegene/byråene i såvel små som store prosjekter. Dansk i Danmark, spansk i Spania osv. We fix! .(JavaScript must be enabled to view this email address)