Gullfin aften på Sterk Reklame

Fasett nyhetsbrev august 2016

Nyhetsbrev november 2016

Nyhetsbrev november 2016

Fasett har definitivt sett en ny vår i høst, med nye kunder (se under!), nye ansatte (se under!) og tidenes økonomiske turnaround å vise til siden det svært utfordrende året 2015. Vi gleder oss over at hardt arbeid gir resultater, og ser allerede nå at vi har mye å se frem til i 2017.

– Vi er trygge på at de har både kreativiteten og erfaringen som trengs for å styrke vår posisjon som lokal drivkraft og internasjonalt forskningsuniversitet. Anne Selnes // Strategi- og kommunikasjonsdirektør, UiS.

Hurra! UiS valgte Fasett!

Etter nasjonal anbudsrunde er vi valgt som hovedleverandør av kommunikasjons- og markedstjenester for Universitetet i Stavanger de neste tre årene! Sammen med Gambit H+K, Last Friday og mediebyrået BPN, stiller vi et sterk lokalt lag som skal styrke posisjonen til universitetet ytterligere.
 

 

På bildet: Per Busk Christiansen (Head of Group Branding) og Pål Hjorth Berge (Fasett)

Digitalisering med DNV GL!

DNV GL er i gang med en digitaliseringsstrategi som omfatter hele organisasjonen. Etter en omfattende byråkonkurranse er det klart at Fasett blir med på laget, med ansvar for design, innhold og utvikling av microsite-løsning for årsrapport og andre publikasjoner. Oppdragsgiver er Corporate Communications ved DNV GL sitt hovedkontor på Høvik. Arbeidet gjøres i samarbeid med Last Friday.

 

Vi går til finansen – med Nansen!

Investeringsselskapet Nansen brenner for fondsforvaltning, og har ambisjonene klare: De skal tilby kunnskapsbasert og aktivt eierskap som gjør det mulig for fondsforvaltere å levere effektiv og kundefokusert forvaltning. Selskapet er stiftet av Skagen-gründerne Tor Dagfinn Veen og Åge Westbø, som forvalter sitt eierskap i SKAGEN Fondene gjennom Nansen. Fasett er valgt til å utvikle merkevaren gjennom visuell identitet og nettsted.

 

Si hei til Julie og Tormod!

Tormod Aasland er vår nye Art Director! Han har lang fartstid fra byråer som Melvær & Lien, Oktan Apropos og eget selskap, har vært Creative Director i Statoil og Cyviz, og kan vise til mange prisvinnende arbeider.
Vi synes det var på høy tid at han fant veien inn til oss i Fasett.
 
Julie G. Hammer er ny prosjektleder! Og det med sterkt digitalt fokus, noe Julie passer glimrende til med sin business- og marketingutdannelse, med særlig vekt på og interesse for digitale og sosiale medier. Velkommen!