Fasett ansetter rådgiver for digitale medier

F- 2014: Fornuft og følelser

Sølv og diplomer til Fasett!

Sølv og diplomer til Fasett!

Sterk Reklame er en regional konkurranse som skal vise resten av Norge hva som er det beste av reklame og design i Stavanger-regionen. Og i årets Sterk Reklame viste flere av våre kunder og jobber seg særdeles godt frem

Med flere innsendte arbeider enn noen gang var det svært mange spente ansikter å se da årets prisutdeling gikk av stabelen på Hall Toll fredag 14. november.

 

Da kvelden var over, kunne vi i Fasett notere oss for følgende:

Diplom til annonsen ’Håland-Houston’ for Jaerlines/Avinor. For samme kunde og deres nettside www.jaerlines.no vant vi også en diplom i kategorien Digital kampanje.

Håland-Houston

I kategorien Omgivelsesdesign/Utendørs vant vi en sølv for ’Go to julegate’ – der Stavanger lufthavn/Avinor gjorde klart for jul til alle sine reisende. I denne kategorien fikk vi også to diplomer, henholdsvis for Maersk Drillings rekrutteringskampanje og Avinors ’Paris er her’-aktivitet der en parisisk blomsterbod solgte blomster på Torget i februar i forbindelse med ny direkterute Stavanger-Paris.

Go to julegate

 

I Digital design ble det en gledelig sølv til Total og den nettbrettbaserte presentasjonen som ble utviklet til ONS 2014.

Total ONs 2014

 

For A. Idsøe kjøtt- og pølseforretning fikk vi en diplom for den nye krydderserien ’Albert’s’ i kategorien Grafisk design, trykte medier.

Albert’s

 

I kategorien Åpen klasse, ble det en bronse til ’Norway Chess has landed’ – der Stavanger lufthavn, Sola satte store sjakkbrikker på flybussene som en del av sponsoraktivitetene til sjakkturneringen.

Norway Chess has landed

 

Takk til styringsgruppen for Sterk Reklame for en fin kveld og vellykket arrangement – og ikke minst; takk for et godt samarbeid med våre kunder som gjør det mulig å lage design og reklame som hevder seg blant det beste regionen vår har å tilby!