Vi skaper konkret verdi

I en verden som myldrer av budskap gjelder det å forstå både mylderet og menneskene som skaper det. Først da kan man skape noe som er relevant, konkret og verdifullt.

Rådgivning

Med kompetanse innen merkevareledelse, markedsinnsikt og digitale flater, ser vi muligheter, rådgir og bidrar til å sette klare mål. Deretter legger vi den viktige planen for hvordan du skal lykkes – både kortsiktig og i det lange løp.

En sterk merkevare kjennetegnes først og fremst for sine sterke, unike og positive assosiasjoner i målmarkedene. Dette krever dedikert innsats hos alle involverte og kan best oppnås gjennom langsiktig og kontinuerlig strategisk arbeid.

Idé/konsept

Kreativitet handler om å se etter muligheter et annet sted enn der en gjerne forventer å finne dem. En god idé kan derfor like gjerne ligge i ny bruk av teknologi som å velge en uventet og smart vei inn til løsningen på et problem.

Vi utvikler sterk og relevant kommunikasjon og kommunikasjonskonsepter og vi har lang og allsidig erfaring med å gjøre oppdragsgivere og budskap synlige. I den kreative prosessen etterstreber vi å bli godt kjent med den eller de vi skal skape unike og positive assosiasjoner til, slik at vi kan basere kommunikasjonen på noe som er sant - og interessant.

Design

Et godt navn med tilhørende logo og en helhetlig visuell identitet gir et solid forsprang for å skape god og effektiv kommunikasjon. Et gjennomført godt design forsterker budskap, skaper helhet og ivaretar en merkevare – i alle kanaler.

Vi har utviklet en lang rekke navn, logo og visuelle profiler i årenes løp, i tillegg til revitalisering av merkevarer, og forvaltning av allerede eksisterende profiler.

Vi ivaretar og videreutvikler visuelle identiteter gjennom bl. a. design og layout i trykksaker, omgivelsesdesign, emballasje- og pakningsdesign, nettsider, applikasjoner og sosiale medier.

Produksjon

Fasett er et fullservice byrå, og tar hånd om hele prosessen fra strategi til ferdig levert produkt. En “one stop-shop” i alle kanaler, der god prosjektstyring sørger for gjennomføring fra oppstart til ferdiggjøring og levering.

Uavhengig om Fasett er din hovedsamarbeidspartner for kommunikasjon, eller om vi samarbeider om et enkeltprosjekt, skal prosessen være forutsigbar og enkel.

Bla i artikler

Tema: Operatørselskaper

25 år. 30 operatørselskaper. Et hav av innsikt

Vi tør å påstå at vi kjenner de fleste fasetter av olje- og gassindustrien. 

Les hele artikkelen

Tema: Mat, restaurant og servering

Design og kommunikasjon det smaker av!

Vi har utviklet navn, laget visuell identitet og bidratt til merkevarebygging for mange aktører i mat- og restaurantbransjen.  

Les hele artikkelen

Kontakt oss for et møte!

Så forteller vi mer om hvordan vi jobber og hvorfor vi skal gjøre det for deg.

Pål Hjorth Berge

daglig leder/rådgiver

m: + 47 909 22 639

pal@fasett.no

Egil Alv Andreassen

kreativ leder/tekstforfatter

m: + 47 480 97 001

egil@fasett.no

Maren Aadnøy Goa

rådgiver/planner

m: + 47 976 27 212

maren@fasett.no

Se hva vi gjør

Her kan du lese og se mer om hva vi mener når vi sier at vi skaper verdi for kundene våre. Sammen med våre gode kunder får vi blant annet til dette:

Design for en digital verden

Ser inn i framtiden med DNV GL

Logoen lever – og leverer!

Årets valg er over, med flere vinnere!

Digitalisering med DNV GL

Årsrapporten for 2016 er utviklet i en ny microsite-løsning

– utviklet av Fasett i samarbeid med Last Friday.

Eiganes skolekorps i ny drakt

Ny visuell identitet i anledning 100-årsjubileet.

Ny visuell identitet i anledning 100-årsjubileet. Hipp, hipp hurra!

VB og verdens viktigste jobb

Vårens profilkampanje skal øke kjennskap til at VB er en nasjonal leverandør av vann, varme og energi.

Vårens profilkampanje skal øke kjennskap til at VB er en nasjonal leverandør av vann, varme og energi. Og det gjøres gjennom å vise frem verdens viktigste jobb.

Enklere valg. Over hele linja.

I april gikk Sandnes Sparebank høyt på banen med sitt nye merkeløfte.

I april gikk Sandnes Sparebank høyt på banen med sitt nye merkeløfte. Revitaliseringen ble synliggjort på boards, i print- og digitalannonser, og på sosiale medier.