Logoen lever – og leverer!

Digitalisering med DNV GL

Årets valg er over, med flere vinnere!

Årets valg er over, med flere vinnere!

Sandnes Sparebank lanserte sitt eget valgprogram tidlig i august. Valgkampen ble avlevert med et stort, positivt "ja".

I april lanserte vi bankens nye merkeløfte - Enklere valg, og i et valgår var det naturlig å forsterke dette løftet. Ja, til enklere valg, var kampanjens enkle og tydelige budskap, og først ut var bankens eget valgprogram 2017-2021.

Deretter lanserte vi en valgomat og en egen valgkamp-side for banken. Nye boards, nettannonser og printannonser ble produsert med oppfordring til å ta testen. Annonsene gikk med høy frekvens primært på Aftenbladets ulike plattformer. På sosiale medier ble det lagt ut appeller, også ganske generelle til å bruke stemmeretten.

Nesten 2000 personer tok valgomaten, og svært mange stemmer gikk til den gule, runde banken. Flere enn en god del andre på valgnatten.