Hei Verden sier hei!

Grønn trivsel

DNV Årsrapport 2012 – om å gjøre det rette

DNV (Det Norske Veritas) er en uavhengig stiftelse som hjelper selskaper over hele verden til å gjøre det som er riktig.

I årsrapporten for 2012 ønsket vi igjen å presentere faktisk informasjon – både strategisk og operasjonelt – i en nøktern, solid og tilgjengelig form. Som i år er fremført i en enda tydeligere og spisset form enn de tidligere årene. Dette valget krever at innholdet er enda mer presist og tilgjengelig – samtidig som formen og designet følger opp tilsvarende gjennom hele rapporten.

Gjennomgangstemaet for rapporten er like enkelt som det er vanskelig: DNV kan bidra til at stadig flere selskaper rundt omkring i verden gjør det rette.

I år er det Arktis som er forklart gjennom to infografikker.

Det er femte året på rad Fasett har laget årsrapporten med DNV og også i år er det den mest internasjonale av alle trykksakene vi i Fasett er ansvarlige for, den sendes ut til over 100 land og brukes av samtlige av DNVs 300 kontorer verden over. Og rapporten er et sterkt bevis for at DNV år etter år arbeider for sikring av liv, verdier og miljø i hele verden. I år enda sterkere enn noensinne.

Mandagen etter trykkstarten ble vi overrasket med en veldig spesiell takk for samarbeidet.