Ny nettside 2020park

Jaerlines går til filmen

Interaktiv kampanje Sandnes Sparebank

Interaktiv kampanje Sandnes Sparebank

Sandnes Sparebanks årlige utdeling av en million kroner fra sitt gavefond, hadde i år en engasjerende vri. I gavefondets statutter står det at de som kan søke, er lag og foreninger med tilholdsted i Sandnes. Alle søkere måtte registrere seg på en egen nettside og ved å mobilisere venner, medlemmer, mødre og naboer, kunne det laget som fikk flest stemmer motta kr 50.000 ekstra i klubbkassen.

 

 

Kampanjens elementer besto primært av deling av budskap på sosiale medier, godt hjulpet av en tung boardskampanje i Sandnes. Fotballaget på Riska vant.

 

Heia de og heia resultatene fra kampanjen:

 

→ 180 lag og foreninger søkte gavefondet
→ 5400 personer stemte på laget i sitt hjerte
→ 18.000 unike besøkende
→ 60.000 sidevisninger
→ Og over 1300 nye likes på bankens Facebook-side.