Dette hørte vi!

Fondsforvaltning med swag

Fondsforvaltning med swag

Det nye investeringsselskapet Nansen brenner for fondsforvaltning, og ønsker å utfordre den konservative finansbransjen med engasjement og lidenskap som vil få perfekt knytta slips til å flagre. Det skal de gjøre gjennom aktivt og kunnskapsbasert eierskap, der personer er like viktige som performance (noe som definitivt ikke er selvsagt i bransjen..). Den visuelle identiteten viser summen av to sterke, men forskjellige sider. Balansen mellom finans og folk, og en bekreftelse på at hardcore fondsforvaltning faktisk kan kombineres med gode relasjoner der man møter folk og muligheter med et åpent sinn.

 

Logosymbolikk

Eksempel på logo/foto-konsept til bruk på web og presentasjonEksempel på logo/foto-konsept til bruk på web og presentasjonEksempel på logo/foto-konsept til bruk på web og presentasjonEksempel på logo/foto-konsept til bruk på web og presentasjonVisittkortLogo i lokaler