Hjulene er i gang for Flybussen

Sommer og Syden på Sola

Ny frisk i butikkhyllene

Ny frisk i butikkhyllene

Nå er det enklere å finne den gode smaken fra A. Idsøe i butikk.

Pølsemaker A. Idsøe har tatt ett skritt tilbake og to frem med sin nye design for produkter de selger i butikker. Endringene er store, tydelige og forbrukervennlige. Idsøe ønsket en redesign for produktpakningene sine for å øke synlighet i butikk og være klarere forskjellig fra mange andre «premium» produsenter som i økende grad har kommet til markedet med produkter som la seg tett opptil Idsøes tidligere, med mye sort og gjerne gull. 

De nye etikettene har en tydelig navigering med sort for bacon, blått for pølser og rødt for alle påleggstypene. Disse fargene mot hvitt er hentet fra tidligere butikkmateriell fra Verksgata, bare gitt en ny sterk form. Her har A. Idsøe en snart 200 gammel historie å hente fra.

Idsøe ønsket også signalisere forandring og fornyelse, som den innovatøren de er, og nye produkter er på trappene.