Ny på nett: Finse 1222

Med røtter av stål

Logo og identitet for OBT

Logo og identitet for OBT

Vi har laget ny visuell identitet for TV-bransjens "King of the Road".

Når TV-bussene til OBT (Outside Broadcast Team) står linet opp utenfor Viking Stadion, vet du at det er direktesendt kamp på gang. Selskapet leverer produksjonsteknikk til de fleste typer sport, men også til programmer som IDOL, Senkveld, nyheter og…ja, egentlig det meste av små og store direktesendte øyeblikk du opplever fra sofakroken eller "on the go". De jobber blant annet for store aktører som NRK, TV2, Norges fotballforbund og SVT.

Redesignet besto i modernisering av navn og logouttrykk, og en tydeliggjøring av tjenestene OBT leverer.

OBT - logo før og etter

 

OBT eies av Egmont, og Fasett har også hatt gleden av å utvikle visuelle identiteter til flere selskap i Egmont-gruppen (og som vi publiserer etter hvert!).