Olje- og gass året 2012

Byfjordparken går mot køen

Se case film om Wellbore profilen

Ny merkeidentitet for Wellbore

Ny merkeidentitet for Wellbore

Vi har utviklet logo, visuell identitet og merkeløfte for oljeserviceselskapet Wellbore.

 

Visuell identitet er basert på assosiative former fra deres produkter og tjenester, hva de gjør og hvordan de fungerer. Fargene er valgt for å skille seg ut i en konservativ bransje. Merkeløfte 'We rig the right power' fungerer ekstern så vel som internt i organisasjonen.

Lansering av den nye grafiske profilen foregikk på DNB-areana i Stavanger i forbindelse med oppgjøret i Get-ligaen mellom Oilers og VIF.

 

 

Se siden her
Utvikling av nettsiden ble gjort av InBusiness.

 

 

 

Animasjonene er lagt i samarbeid med Marius Venn.

 

 

 

 

 

Profilbildene er tatt av Tom Haga.