Nettside i boks

Verden i 2050

Branding rett på veggen

Branding rett på veggen

Som et ledd i posisjoneringen av Maersk Oil i det norske markedet frontes budskap og kampanjemateriell nå også innenfor merkevarens fire vegger. 

Kampanjen ”Valgt av Maersk Oil” ble lansert våren 2014, med mål om å etablere og posisjonere Maersk Oil som en sentral aktør på norsk sokkel. Kampanjen er i stor grad rettet mot bransje, myndigheter og samfunn, men like viktig er også merkevarebygging og budskapsformidling internt i selskapet. Eller såkalt employer branding, for å benytte et motebegrep.

 

Kampanjefoto med naturlandskap pryder også kontorlandskapet.

I kontorene til Maersk Oil Norway på Forus i Stavanger har kampanjen nå bokstavelig talt møtt veggen. Hver medarbeider har fått sin egen fotokube i landskapet selskapet opererer i, mens Johan Sverdrup-teamet tar steget inn i havgapet der feltet befinner seg når de skal i gang med videreutviklingen av utbyggingen.

Ser du døren som leder inn til Johan Sverdrup-teamet?

 

Handling sier mer enn ord.

Medarbeiderne blir minnet på de viktigste valgene Maersk Oil har gjort - også i overgangen mellom to etasjer.

 

 

”Valgt av Maersk Oil” handler om at valgene våre forteller hvem vi er. Det vi gjør, heller enn det vi sier. Det samme kan sies om suksessfull merkevarebygging: Handling sier mer enn ord.