Verden i 2050

Hello, Norway!

Se case film av Wintershall kampanjen

Sammen. Under ONS 2014.

Sammen. Under ONS 2014.

Operatørselskapet Wintershall er et av Norges raskest voksende. Selskapet har bevist at de får ting til å skje, også sammen med stadig nye samarbeidspartnere. Med en synlig kampanje fikk selskapet kommunisert dette til 90.000 besøkende på ONS 2014 – og resten av Stavanger.

Med budskapet ”Together we make things happen” ønsket Wintershall besøkende velkommen til ONS 2014 allerede på Stavanger Lufthavn. Så gikk veien videre sammen forbi boards og fasader i bybildet, til selve messeområdet – og frem til en godt besøkt stand der budskap og dialog ble tatt videre.

Konsistente budskap og holdninger gir resultater: De får ting til å skje.

 

Budskapet er en variant av det etter hvert godt kjente ”We make things happen”, som selskapet har benyttet siden de etablerte seg her i 2008. TOGETHER forsterker imidlertid de mange nye samarbeidsprosjektene Wintershall har etablert de siste årene, og fungerte dermed som en tydelig invitasjon til å fortsette samtale og samarbeid på en internasjonal arena som ONS. 

 

Konsistente budskap og holdninger gir resultater: De får ting til å skje.

 

#togetherONS