HMS-kampanje for Verdens Beste

Nå er Paris her! Direkte.

Se rekrutteringsfilmen med Chisom

Synlig. Ærlig. Total.

Synlig. Ærlig. Total.

Vårkampanjen til Total E&P Norge er tredje runde med Store ting på gang-konseptet for olje- og gasselskapet.

Total er godt i gang med rekrutteringen til Martin Linge-feltet, og har nå flere ledige stillinger de skal fylle med kompetente personer.

 

Synlighet har vist seg svært effektivt i tidligere kampanjer, som har generert store søkertall til de utlyste stillingene. I vårkampanjen for 2014 videreføres synligheten både digitalt, i bybildet, på utvalgte flyplasser og på flytoget til/fra Gardermoen – med budskapet om at Total har Store ting på gang.

 

- I vårkampanjen møter vi nye medarbeidere som forteller med egne ord om hva det innebærer for dem å ha store ting på gang. Det er ingen selvfølge at et konsept kan ha en varighet som dette, men det beviser at det som er ærlig alltid er interessant, sier kreativ leder i Fasett, Egil Alv Andreassen.

 

Også denne gangen har Fasett samarbeidet med Kimm Saatvedt (foto), Last Friday (microsite) og Chezville (film).

 

Film på flytoget mellom Gardermoen og Oslo.

I tillegg til synlige digitale flater, ble kampanjen presentert på utvalgte flyplasser og i avis.

Oppdatering av nettside.


 

Se beskrivelser av tidligere kampanjer her:

fasett.no/jobber/total-har-store-ting-pa-gang-igjen

fasett.no/jobber/total-har-fremdeles-store-ting-pa-gang

 

Se de andre filmene og les mer om Total på storetingpågang.no

 

Webbanner med film er presentert på synlige flater i dn.no, e24.no, aftenbladet.no og tu.no