Helt på høyden

Go to Julegate

Valgt av Maersk Oil

Valgt av Maersk Oil

Det er viktig å ta de rette valgene. Det vet Maersk Oil alt om.

Det er valgene våre som forteller hvem vi er. Det vi gjør, ikke det vi sier. Våre evner og kunnskap hjelper oss bare til å ta de rette valgene. Og, det gjelder ikke bare for mennesker, men også for store oljeselskaper.

 

I disse dager lanserer Maersk Oil Norway sin nye kampanje “Valgt av Maersk Oil” der de viktigste valgene som selskapet har gjort siden oppstarten i 1962 er samlet og presentert på nettsiden valgtav.maerskoil.com

Valgte Nordsjøen. Valgte Humbleness. Valgte Johan Sverdrup. De viktigste valgene Maersk Oil har gjort er samlet på valgtav.maerskoil.com

Kampanjen har som mål å etablere og posisjonere Maersk Oil som en sentral aktør på norsk sokkel, og er rettet mot både bransje, myndigheter og samfunn. Den består av en webapplikasjon, nettside, nettbannere, flere filmer og en rekke annonser der vi møter og får forklart de forskjellige valgene Maersk Oil har gjort – og hva som ligger til grunn for dem.

 

En egen webapplikasjon gjør at du kan oppleve valgene i tekst, bilder og film - på flere skjermer.

 

Se filmene her:

 

Valgte Nordsjøen

Valgte Johan Sverdrup

Valgte Norge

Valgte Humbleness

Valgte muligheter

 

Filmene er gjort i samarbeid med Chezville, fotograf er Johan Wildhagen.

 

Kampanjen er koblet til Maersk Oil sin hovedside, maerskoil.comKampanjen ble delt gjennom annonsering digitalt og i utvalgte papiraviser.