Ny visuell identitet og lanseringsfilm for ONS2024!

I midten april ble temaet for ONS 2024 avslørt gjennom en lanseringsfilm og visuell identitet, utviklet av Fasett i samarbeid med en rekke dyktige samarbeidspartnere.

Kommunikasjonsdirektør Inger Johanne Stenberg og teamet hennes hos ONS utfordret Fasett i fjor høst til å skape en unik visuell identitet og lanseringsfilm for det (da!) hemmelige temaet. Briefen var tydelig: Tenk nytt! Tenk kreativt! Og legg listen høyt!

Lanseringsfilmen, som hadde premiere den 12. april, inneholder smakebiter på profil og grafiske elementer, og byr på en spennende introduksjon av temaet og alle mulighetene det har i seg, både for ONS 2024 og alle deltakerne og besøkende på en av verdens viktigste energimrøteplasser. Det anbefales å skru på lyden for å få fullt utbytte av filmen!

Takk ONS for tilliten og det gode samarbeidet, vi ser frem til august 2024 med stor glede og entusiasme!

Se hva ONS selv skriver (in English) om den nye visuelle identiteten for ONS2024 og tankene bak den her.

Mobile screen website
ONS2024 SOME TASTE

Takk også til alle samarbeidspartnere som har vært involvert i prosjektet, deriblant Studio Bergini (design), Moxey AS (klipp), KOZI Studio (grafikk) og Håvard Rosenberg (lyd/musikk).