Man trenger ikke så mye for å utvikle en god idé. Et relativt velfungerende hode er ofte nok. Men for å videreutvikle en idé til noe mer trenger man ofte verktøy. Og det er her Kjetil Bjånes kommer inn i bildet.
Nå snører vi Fasett-sekken sammen for første halvdel og legger ut på sommerferie for å lade det som lades kan. Se illustrasjonsfoto!
Sterling White Halibut er verdens fremste produsent av kveite og har nettopp valgt Fasett som byråpartner etter en lengre prosess hvor byråer fra h...
I april fikk vi endelig på plass Mattia Carlietti som ny digital designer og digital lead i Fasett. På tide å bli litt bedre kjent med ham, med and...
I løpet av et år utvikler, designer og produserer Fasett en rekke omfattende rapporter for store nasjonale og internasjonale virksomheter. Enten d...
Spørsmålet ropes ut av filmfotografen. Art directoren og tekstforfatteren fra Fasett ser uforstående på hverandre. Det skal da ikke filmes noen hei...
Å formidle en idé eller en abstrakt tanke kan være en skikkelig utfordring. Da er det fint å jobbe med folk som tilsynelatende klarer å plukke tank...
Mattia Carletti er ansatt som digital designer og digital lead i Fasett. Han har en lang og allsidig erfaring som digital designer fra flere byråer...
Aftenbladet, som de kalles på folkemunne, er en av Norges største regionsaviser og mediehus, med dype røtter og en tydelig posisjon i Stavanger-reg...