Opplevelsessommeren er reddet!
Da Norge stengte måtte Boreal Travel – som så mange andre – tenke nytt. Reiseselskapet kunne ikke arrangere turer ut av landet. Men med sin lange erfaring med reisepakker kunne de tilby noe annet: Fleksible og enkle reisepakker til de aller vakreste stedene i Norge, reisemål som bare er en buss-, båt- eller trikkereise unna.
Men selv om sommeren 2020 er annerledes, er den også ganske lik for alle. Med norgesferie som en selvfølge ble strategien derfor å synliggjøre muligheter man kanskje ikke hadde tenkt på – og gi folk et alternativ til den originale ferien. Skulle du egentlig på øyhopping i Hellas? Øyhopping kan du også gjøre i Finnmark. Alper finner du i Sunnmøre, og imponerende kirkebygg kan du se i Trondheim.
Kampanjen fikk egen landingsside på endeligferieinorge.no, og i tillegg laget vi digitale annonser til sosiale medier, programmatisk, GDM og SEM om dagsturer, pakketurer, skreddersydde turer og muligheten til å huke av på “bucket listen”.
Og dermed skulle alt ligge til rette for en god sommer og en god tur!
Kampanje siden
Illustrasjoner


