Høstkampanje for Rogaland Sparebank
Med utgangspunkt i temaet oppussing, utviklet vi en kampanje som skulle trigge folk til å bytte til Rogaland Sparebank.
Få hjelp med å realisere drømmen
Mange går med større oppussingsplaner som de ønsker å realisere. Men disse prosjektene krever ofte litt ekstra økonomiske muskler for å få gjennomført. Midler mange kanskje ikke vet at de har. 
Film/Foto
 
            
        
                                                    "Ha det" som gjennomgående element
Med utgangspunkt i denne innsikten og formuleringen «Ha det», utviklet vi sammen med Rogaland Sparebank en kampanje som minner folk på at det faktisk er en mulighet for at du kan få realisert planene, og tatt farvel med gamle bad, dårlige planløsninger og liten plass.
 
            
        
                                                     
            
        
        
    En kampanje med humor og snert
Resultatet ble en kampanje som tok utgangspunkt i temaet oppussing, kommunisert på en knirkete og humoristisk måte, slik bare Rogaland Sparebank kan si det.
 
            
        
                                                    En digital kampanje reservert relevante flater
Kampanjen ble rullet ut i sosiale medier som Snapchat, Facebook og Instagram – og på digitale flater. Dessuten ble Rogaland Sparebanks egne kanaler også tydelig preget av "Ha det".
 
            
        
                                                     
            
        
                                                     
            
        
                                                     
            
        
                                                     
                                
                                 
                                
                                 
                                
                                 
                                
                                