En av de mange gode grunnene til å være Altibox-kunde er at de gir deg poeng du kan bruke på ekstra kanaler eller strømmetjenester, som du selv vil.
Problemet er bare at litt for få av kundene faktisk har tatt i bruk de gode mulighetene de har, og det er jo rett og slett å gå glipp av poeng. Gode poeng du har i abonnementet ditt. Så det ba Altibox oss om å finne en løsning på.
Her er det jo ganske mange gode poeng å ta fatt i, tenkte vi. Så vi bygde rett og slett hele kampanjekonseptet rundt å repetere budskapet «Poenget er...». Fordi hvis du får med deg poenget, får du også med deg poengene. Er det reklame? Er det en informasjonskampanje? Eller er det kanskje begge, eller et sted midt imellom?
En rikholdig verktøykasse ble det i alle fall, og på vårparten rullet første runde av kampanjen ut. Over hele landet fikk i alle fall Altibox-kunder klar og tydelig beskjed om å bruke poengene sine – og potensielle kunder fikk jo også vite om Altibox sine poeng, som jo kan være en god grunn til å bli kunde.
Godt poeng av Altibox der altså! Levert av Fasett.