Tempel for jobb. Mekka for mat.
I hjertet av St. Olav i Stavanger ligger Katedralen – et bygg som frem mot 2024 skal revitaliseres og fylles med kontorer og spisesteder.
Med full kreativ frihet som utgangspunkt utviklet vi logo, visuell identitet, kommunikasjonskonsept og lanseringskampanje for eiendomsprosjektet. Westco Eiendom var oppdragsgiver (takk for tilliten!), og målet var å selge kontorer og skape oppmerksomhet rundt det som skal bli til en travel og mangfoldig arbeidsplass for små og mellomstore bedrifter.
Animasjoner
Besøk nettsiden
Det ble tidlig klart at kommunikasjonen måtte speile ambisjonsnivået og visjonen for prosjektet, og med en payoff inspirert av navnet ble standarden satt. Katedralen skal være stedet for å dyrke jobb, men også et sted for gode matopplevelser.
I forbindelse med lanseringskampanjen utviklet vi nettsider, fasadekommunikasjon og SoMe-poster. Animasjonene er utviklet i godt samarbeid med Racecar og Børge Myrnes.
Livlig og fleksibel
En katedral, et tempel, et mekka, en samlingsplass, et møtested, et kontor for 250 eller et bord for to. Katedralen skal romme mye og skape gode rammer for alle typer møter og mennesker. Resultatet ble en identitet som er fleksibel i både form, funksjon og farge. Paletten er inspirert av området rundt St. Olav, med et mål om å skape gjenkjennelse og de rette assosiasjonene.