About "Nytt pakningsdesign og skiltsystem til Wiig Gartneri"
Sammen med Fasett har Wiig Gartneri fått oppgradert gartneriets etikett- og pakningsdesign og skilter.
Resultatet? En visuell fornyelse som ikke bare speiler produktenes kvalitet og fristende innhold, men også Wiig Gartneris evne til å stadig tenke nytt om blomster- og grønnsaksproduksjon, til tross for nærmere 90 år i bransjen.
På nærmere 60 000 kvadratmeter med drivhus dyrkes noen av Norges mest populære og smakfulle tomater fram. Og mye, mye annet:
De senere årene har gartneriet utviklet en rekke friske, kortreiste og spennende produkter – også foredlede – som bare selges i gartneriets egen, populære butikk, i tillegg til noen få, utvalgte utsalgssteder.
I tillegg til tomater og agurker har gartneriet også et eget utsalg. Gartneriutsalget utvider sortimentet, både innen egne produkter, hageutstyr og ikke minst interiør og utemøbler. Mange mener at det er Jærens mest spennende butikk som åpner hver vår på Orre.
«– Gjennom dette samarbeidet har Fasett skapt noe unikt og tiltalende og helt i tråd med våre ønsker og drømmer for våre produkter og gartneri. Det nye designet styrker Wiig Gartneri, bygger vårt merke og setter standarden for alt det spennende og nye vi planlegger her på Wiig.»