Enda mer til felles med Altibox

I lanseringen av årets første kampanje fra Altibox måtte vi se på hvordan vi kunne tydeliggjøre og videreføre det nasjonale kommunikasjonskonseptet «Mer til felles» som ble lansert i fjor.

Altibox gir oss enda mer til felles!

Har du tilfeldigvis gått til anskaffelse av en Corgi etter seriesuksessen The Crown? Eller kanskje du har blitt skikkelig handy av YouTube? I så fall er du ikke alene. Vi har allerede mye til felles. Med Altibox får vi enda mer.

Årets kampanje spiller videre på våre felles referanser fra film, tv og underholdningsuniverset, og tydeliggjør hvordan alt vi ser, hører og opplever gjennom bruk av tv og lynraskt internett knytter oss tettere sammen og gir oss enda mer til felles.

Altibox Q1 Mertilfelles
Altibox Jcd

I arbeidet med kampanjen har vi sett på hva slags fiffige effekter bruken av TV og internett fra Altibox gir. Gjennom systematisk bruk av data fra Altibox og kjennskap til atferd hos kundene, men også kunnskap om norsk kultur og væremåte, har vi løftet frem de mange historiene, all læringen og brukermønstrene vi faktisk deler, takket være Altibox.

For å sikre en tydelig tilstedeværelse over hele landet består kampanjen av hele 2000 utendørsflater. I tillegg er den å finne på alt av digitale flater, samt forsterkende uttak på sosiale medier, søk og i egne kanaler.

Filmene er laget i samarbeid med produksjonsselskapet Willy Nikkers og Stian Johansen på regi, mens stillsfoto er gjort av Sebastian Ludvigsen.

Altibox Header 01