Sommerkampanje for Lyse
I desember 2019 lanserte vi kampanjen «Hjemmeladet» hvor vi ved hjelp av en sjarmerende pepperkakebil viste at hjemmelaget er best. Beklager; at hjemmeladet er best.
I forbindelse med sommeren 2020 laget vi en ny variant av ladekampanjen, og denne gangen var bilen laget av en fristende og sommerfrisk vannmelon.
Kampanjen kunne ses i helsides annonser i Stavanger Aftenblad, på Facebook og på digitale bannere. Vi har vel aldri fått så mye vann(melon) i munnen av en elbillader.
![Bilde av melon-is digital annonse 930x300 - Hjemmeladet kampanje for Lyse](https://fasett-web.imgix.net/2-Jobber/Lyse/Hjemmeladet/Lyse_Hjemmeladet_MAI_board_980x300_ORIG.gif?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=184&q=85&w=600&s=4c50f3b504b68b26335c45b9d13d0806)
![Bilde av melon-is helside annonse - Hjemmeladet kampanje for Lyse](https://fasett-web.imgix.net/2-Jobber/Lyse/Hjemmeladet/Helside_Mockup_Hjemmeladetmelon-ny-min.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=338&q=85&w=600&s=6167cca367fa8e099a31f220a5c94da3)