Gull og gjeve priser i Sterk Reklame 2022!

Da vi telte over fredagens diplomer i Sterk Reklame endte vi opp med ganske utrolige 5 diplomer, 4 bronse, 2 sølv og 3 gull!

Fasett Sterk Reklame 2022

Sterk Reklame er design- og reklamebransjens prisutdeling hvor vi får sjansen til å hedre – og vise til resten av Norge – det aller beste innen design og reklame som blir laget i regionen vår.

Fasett fikk priser og utmerkelser for jobber vi har gjort sammen med Westco Eiendom/Katedralen, Lnett, Flekkefjord Sparebank, Solakonferansen, Sval Energi, Kabal, Rørleggerkjeden VB og Lyse. Her er de presentert alle sammen:

Hero 9 16

Westco Eiendom og Katedralen (diplom i Print og gull i grafisk design identitet)

Se mer om hvordan vi sammen med Westco Eiendom skal blåse liv i St. Olav igjen – både på katedralen.no og det vi har gjort så langt her!

Her for deg

Flekkefjord Sparebank (bronse i grafisk design, identitet og diplom i håndverk)

Det tok 184 år før Flekkefjord Sparebank gjorde store forandringer på sitt visuelle uttrykk. Her er det som ble gjort.

Colors and Generator

Lnett ( sølv i grafisk design, identitet og gull i design digitale flater)

Den visuelle identiten til Lnett vinner ikke bare internasjonale priser:-)

Slide 16 9 1

Sval Energi (diplom i design digital flater, utendørs og omgivelser og håndverk)

Sval Energi åpnet Sval Station på ONS – det ble et utgangspunkt for utmerkelser i årets Sterk Reklame.

Kabal
Kabal ipad mockup square

Kabal (bronse i design digital flater)

Overgangen fra Wellit til Kabal ble godt tatt i mot av årets jury.

VB alle kan bli rorlegger

Rørleggerkjeden VB (diplom i digitalt og sosialt)

For å sikre at bransjen beveger seg i takt med tiden jobber rørleggerkjeden VB kontinuerlig for å øke mangfoldet, og for at alle skal få lov til å være seg selv på jobb. Det innebærer blant annet økt fokus på rekruttering til faget – spesielt flere kvinner da bransjen fremdeles består av desidert flest menn. Fokus på mangfold gjennomsyrer hele organisasjonen og kommuniseres både i interne og eksterne kanaler.

Solakonferansen logosymbol
Solakonferansen logo

Solakonferansen (sølv i grafisk design, logo)

Både en vellykket konferanse og en sølv i logodesign.

Lyse Hurtiglading
Lyse hurtiglading til tusenfryd

Ladesiesta fra Lyse (gull i digitale og sosiale medier)

Gullet i kategorien Digitalt og sosialt gikk til sommerkampanjen til Lyse som slo et slag for Bilkrafts hurtigladere rundt omkring i landet. Det går an å glede seg både til sommerferien óg ladepaunsene underveis.


Vi gleder oss allerede til neste års Sterk Reklame!