Du har en merkevare, du vet hva du heter og hvordan du ser ut. Det er en kjempegod start, men du har også konkurrenter i samme kategori som deg. Så...
Bruk 2 minutter og 26 sekunder på årets første halvårskavalkade og få med deg noe av det vi er mest stolte av så langt i 2023 på kjøpet. Snurr film...
Det er det grunnleggende spørsmålet vi leter etter svaret på når vi snakker om identiteten til en merkevare. Og enda mer konkret - hva betyr identi...
Søker du på ‘naming fails’ på internettet kan du boltre deg i dårlige navn, ufrivillige morsomheter, og ord, etiketter og skilt med utilsiktede obs...
Det er mange strategiske spørsmål som dukker opp når du skal bygge en merkevare: Hvilken posisjon vil du ha i markedet? Hvem er dine målgrupper og...
Først av alt: Hva er innhold? Er ikke alt som bor på internett innhold? Ordet er litt stort og vagt og rommer veldig mye? Mens vi leter etter et me...
Kreativitet er dessverre ikke en eksakt vitenskap. Eller bør vi si; heldigvis ikke? Morten Ek er tekstforfatter og kreatør i Fasett. Her skriver ha...
Det har blitt sagt og skrevet mye om kreativitet. Noen hevder at en kreativ person egentlig bare er et voksent barn, mens Einstein visstnok skal ha...
For menn som står utenfor arbeidslivet finnes det en helt unik mulighet: Menn i helse. Det er et samarbeidsprosjekt mellom blant annet NAV og kommu...